13.8.13

Siro 41

Imelda Marcos tässä hei.

Pitkänhuiskeana ihmisenä minun on vaikea löytää kivoja vaatteita valmiina. Niinpä olen jo pitkän aikaa kompensoinut vaatteideni tylsyyttä asusteilla. Kuten kengillä. Ei niitäkään nyt ole mitenkään älyttömän helppo löytää koossa 41-42, mutta ihan kiitettävästi olen onnistunut tästä kokohaasteesta huolimatta. Laatikko numero 3 täyttyi 10 parista kenkiä ja puolesta tusinasta laukusta.

Lakkiaiskengät punaista lakeria

Kirkkaanpunaiset Wondersit

T-remmit 20-luvun henkeen

Solkibuutsit (mulle) liian korkealla korolla

Avaruusaikaa metsästämässä 

Perus-Wondersit 
Mainiot jalassa ja siksi mulla onkin lähes samanlaiset toisetkin

Havunvihreät lakeri-Muxartit
Ihanat muuten, mutta ei oo mun väri kuitenkaan 

Jokapaikan Muxartit

Klassikko-Camperit

Mustat saapikkaat

Laadukasta ja hyväkuntoista kamaa siis, kaikki aitoa nahkaa. Kysymys kuuluu: kuinka hankkiutua eroon näistä? Syyskuun alkuun varattu kirpparipöytä on yksi horisontissa siintävä ratkaisu. Luettuani työkaverini rohkaisevan kirjoituksen menestyksekkäästä teemakirppiksestä ajattelin kuitenkin kokeilla onneani Siivouspäivänä: teemani olisi "siro 41" ja möisin siis ainoastaan koon 41-42 kenkiä ja pikkuisen muitakin asusteita (pääasiassa laukkuja).

8 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Olen itse saanut myytyä kenkiä tosi hyvin huutonetissä, suosittelen sitä :-) Kengistä kun saa kuitenkin 15-50 e/pari niin jaksaa nähdä sen vaivan, että näpyttelee ilmoituksen intterwebbiin.

Paula kirjoitti...

Miekin suosittelisin Huuto.netiä, vaikka ite en ookaan sitä käyttänyt. Mutta nahkaisista merkkikengistä varmasti vois saada paljon paremmin rahaa siellä kun satunnaisella kirpparilla.

Nuo Wondersit ois kivat itellekin, jos vaan ois oikeeta kokoa! Ne oon nimittäin todennut itekin hyväksi jalalle. Ja hei, kymmenen paria on todella hyvin, kun uskoisin, että lähtötilanne ei oo ollut niin paha kuin eräällä sukulaisellamme...

eiko kirjoitti...

Toinen siro 41 täällä, hei! Ostan kuule sulta heti nuo molemmat Wondersit jos tosiaan raaskit niistä luopua. :)

Katri kirjoitti...

Kiitos vinkeistä, täytyypä perehtyä tohon huuto.netin käytäntöihin.

Eiko, tuon noi Wondersit torstaina näytille (vein ne jo kellariin odottamaan kirpparia, enkä viitti enää tänäiltana yöpaitasillaan hiippailla niitä hakemaan).

Pauliina/PauMau kirjoitti...

Jos olet Facebookissa, tervetuloa meille myymään Kenkäkirppis Tuhatjalkaiseen :) https://www.facebook.com/groups/498761436818988/ Siellä oli juuri keskustelua siitä, miten isojalkaisten on vaikea löytää kenkiä, joten ostajia riittää varmasti jonoksi asti.

Katri kirjoitti...

Kiitos vinkkauksesta paumau! Täytyypä tulla kurkkaamaan.

Ami kirjoitti...

Hei, mä voisin sijoittaa nuo punaiset Wondersit, elleivät jo menneet! Voisin ainakin sovittaa.

/Ami

p.s. Laitoin sulle facebookin kautta viestiä, ois kysymys siitä helminauhasta...

Katri kirjoitti...

Ami, punaiset Wondersit meni jo. En valitettavasti löydä Facebook-viestiäsi, mutta mulla on varmaan aiempien polttareiden jäljiltä sun sähköposti, joten heitän sulle kohta viestiä.