17.1.09

Telkkarineuloja

Olen Katri. Olen telkkarineuloja. Minulla on ongelma: telkkarista tulee liian vähän katsottavia ohjelmia, ja senpä takia neuleeni jäävät kovin usein kesken.


Eilen tauolle jäi maailman paras tosi-tv-ohjelma, Tanssi jos osaat. Ja minun huivini on vasta puolivälissä, jos sitäkään. No, Presidentin kanslia jatkuu, toistaiseksi (vaikkakaan Presidentin kansliaa ei jostain syystä löydy Ylen ohjelmalistauksesta, toivottavasti tää ei oo mikään enne). Tosin iloisena yllärinä huomasin tiistaina, että Silkkitie alkoi just uusintana!


4 kommenttia:

Anonyymi kirjoitti...

Itse olen leffaneuloja. Tv:tä en katso oikeastaan ollenkaan, mutta tunnustaudun totaaliseksi leffafriikiksi. Pelkkä leffan katsominen tuntuu laiskottelulta, joten on pakko neuloa samalla. Tästä on kehittynyt tapa etten osaa ollenkaan enää neuloa ilman elokuvaa :)

Katri kirjoitti...

No miulla alkaa olla vähän sama juttu, että neulominen ilman jotain toista samanaikaista tekemistä ei oikein onnistu. Miulla ei oo dvd-soitinta, joten siksi leffaneulominen ei ole oikein ottanut tuulta alleen. Äänikirjoja en oo vielä kokeillut...

Anonyymi kirjoitti...

Se on totta, että jotain samanaikaista tekemistä tarvitaan. Itse olen keksinyt äänikirjat. Katse ei harhaile telkkariin vaan pysyy neuleessa ja ajatukset voi rauhassa kääntää "kirjamoodiin". :D

Katri kirjoitti...

Äänikirjoja pitäis kyllä varmaan kokeilla. Tanssi jos osaat oli siitä huono neuleohjelma, että ne tyypit tanssi niin älyttömän hienosti, että pakkohan sitä oli tapittaa.