2.9.12
Robo-onnittelut
Kappas, joku oli jättänyt tietskariromua lojumaan pöydälle! Ja niin syntyi wlanista ja johdoista onnittelukortti.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
‹
›
Etusivu
Näytä internetversio
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti