18.9.12
Pehmeäkaikuisia tauluja
Pehmustin tauluja
Betonilähiön
puolella.
Ja kyllä ne pehmensivät fiilistä, tosin canvas-tauluilla ja akustiikkalevyillä tulos olisi varmasti tehokkaampi.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
‹
›
Etusivu
Näytä internetversio
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti