5.7.12
Kesäkoru 2012
Tämmösen kesäkorun duunasin jämähelmistä.
Ja siihen kaveriksi puuhasin vielä toisenkin. Näitä voi pitää sitten yksin tai erikseen.
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
‹
›
Etusivu
Näytä internetversio
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti