24.12.11
Jos Tuomas-veturi ei tule tädin luo...
...niin tädin on mentävä Tuomas-veturin luo.
Ei meinaan löydy Suomesta juuri mitään Tuomas-veturi-kamaa. Joten täytyi tehdä itse.
2 kommenttia:
Anonyymi
18:36
tämä oli hitti!!!!!!!!
Vastaa
Poista
Vastaukset
Vastaa
Katri
16:13
No hyvä :)
Vastaa
Poista
Vastaukset
Vastaa
Lisää kommentti
Lataa lisää...
‹
›
Etusivu
Näytä internetversio
tämä oli hitti!!!!!!!!
VastaaPoistaNo hyvä :)
VastaaPoista