Loistopostaus! Tämän ansiosta löysin Semmarit vuosien tauon jälkeen. :)
Hihii! Miekin muistin Semmareiden olemassa olon hiljattain. Yllättävän hyviä näin vuosien jälkeenkin :)
Upea jänö. Teitkö jollain ohjeella vaiko omasta päästä?
Kiitos Isosisko. Omasta päästä on malli.
Loistopostaus! Tämän ansiosta löysin Semmarit vuosien tauon jälkeen. :)
VastaaPoistaHihii! Miekin muistin Semmareiden olemassa olon hiljattain. Yllättävän hyviä näin vuosien jälkeenkin :)
VastaaPoistaUpea jänö. Teitkö jollain ohjeella vaiko omasta päästä?
VastaaPoistaKiitos Isosisko. Omasta päästä on malli.
VastaaPoista