Malli on Marimekon Surrur-kirjasta. Pari parannusehdotusta itselleni seuraavia koreja ajatellen:
1) Jos jostain löytyisi kaksipuolista kovikehuopaa, niin se olis bueno. Nyt Eurokankaassa oli vain sellaista, jossa oli yksi liimapuoli, joten nysväämiseksi meni, kun kikkailin päreet liimahuovan ja ohuen liimakankaan avulla kiinni toisiinsa.
2) Ylin "panta"saisi olla kaksinkertainen, niin korista tulisi napakampi ja viimeistellympi.
Päreet paloi hienosti! Upee on kuule! Jesh hyvähyvä
VastaaPoistaKiitos Niina! Aion tehdä vastaavat makuuhuoneen väreihin sopiviksi, jotta nenäliinat, hiuspinnit, silmälaput ynnä muun rojun saa yhteen paikkaan.
VastaaPoistaAi kun on kivannäköinen kori, tosi hieno!
VastaaPoistaKiitti Paula!
VastaaPoistaTykkään tykkään. Tosi makee kori. Tällainen munki tarttis jaksaa väsätä.
VastaaPoistaAnna mennä vaan Merja, ei ollu kauheen vaikee!
VastaaPoista