14.9.11

Päreet paloi...

IMG_3150

...kun työn alla olevat käsityöt täyttivät sohvapöydän alatason kokonaan. Siksi päätin tehdä sohvalla tehtävien käsitöiden säilyttämistä varten pehmeän pärekorin.

IMG_3151

Malli on Marimekon Surrur-kirjasta. Pari parannusehdotusta itselleni seuraavia koreja ajatellen: 

1) Jos jostain löytyisi kaksipuolista kovikehuopaa, niin se olis bueno. Nyt Eurokankaassa oli vain sellaista, jossa oli yksi liimapuoli, joten nysväämiseksi meni, kun kikkailin päreet liimahuovan ja ohuen liimakankaan avulla kiinni toisiinsa.

2) Ylin "panta"saisi olla kaksinkertainen, niin korista tulisi napakampi ja viimeistellympi.

6 kommenttia:

  1. Päreet paloi hienosti! Upee on kuule! Jesh hyvähyvä

    VastaaPoista
  2. Kiitos Niina! Aion tehdä vastaavat makuuhuoneen väreihin sopiviksi, jotta nenäliinat, hiuspinnit, silmälaput ynnä muun rojun saa yhteen paikkaan.

    VastaaPoista
  3. Ai kun on kivannäköinen kori, tosi hieno!

    VastaaPoista
  4. Tykkään tykkään. Tosi makee kori. Tällainen munki tarttis jaksaa väsätä.

    VastaaPoista
  5. Anna mennä vaan Merja, ei ollu kauheen vaikee!

    VastaaPoista