21.8.11
Syyspiirtelyä
Taas partioaiheisia piirustuksia. Tällä kertaa syksyn ekaan numeroon. Ekassa aiheena viestintä, muissa ihan vaan yleistä syyssettiä. Vaikka onhan sitä kesää vielä jäljellä.
Uudemmat tekstit
Vanhemmat tekstit
Etusivu
Näytä mobiiliversio
Tilaa:
Blogitekstit (Atom)