27.3.11

Pikku-Einstein

Pikkuiselle veljenpojalle pikkuinen Einstein.

IMG_2682

6 kommenttia:

  1. Siistin näköinen painojälki sinulla. Siinä on esikuvaa kerrakseen.

    -Paula

    VastaaPoista
  2. Jo on kerrassaan hieno!

    VastaaPoista
  3. Paula, esikuvaa, juu. Pikku-kaverin ei ihan onnistunut syntyä Einsteinin syntymäpävänä, meni päivän verran huti.

    Peanut, kiitoksia!

    Tiivi, thänks! Toi kuva on minusta vielä jotenkin ihanan lempeällä tavalla vallaton.

    VastaaPoista
  4. Anonyymi20:44

    Mahtava!

    VastaaPoista