Siistin näköinen painojälki sinulla. Siinä on esikuvaa kerrakseen.-Paula
Jo on kerrassaan hieno!
Vallaton!
Paula, esikuvaa, juu. Pikku-kaverin ei ihan onnistunut syntyä Einsteinin syntymäpävänä, meni päivän verran huti.Peanut, kiitoksia!Tiivi, thänks! Toi kuva on minusta vielä jotenkin ihanan lempeällä tavalla vallaton.
Mahtava!
Kiitos Sara!
Siistin näköinen painojälki sinulla. Siinä on esikuvaa kerrakseen.
VastaaPoista-Paula
Jo on kerrassaan hieno!
VastaaPoistaVallaton!
VastaaPoistaPaula, esikuvaa, juu. Pikku-kaverin ei ihan onnistunut syntyä Einsteinin syntymäpävänä, meni päivän verran huti.
VastaaPoistaPeanut, kiitoksia!
Tiivi, thänks! Toi kuva on minusta vielä jotenkin ihanan lempeällä tavalla vallaton.
Mahtava!
VastaaPoistaKiitos Sara!
VastaaPoista