Kummityttöni ja hänen kaksoissiskonsa täyttivät jo 2 vuotta! Lahjaksi ikuistin heidän lempilelunsa t-paitoihin. Kirahvi on Ilu ja norsu on Masa. Nirahvi ja kelefantti.
Hahmot on painettu seulalla, tein ääriviivojen muotoiset sabluunat. Silmät, suut, täplät ja korvat on liimattu maalarinteipillä seulaan ennen painamista. Helppoa ja nopeaa.
voi vitsi miten hilpeät kaverukset :D
VastaaPoistaKiitos Anna! Niitä oli hilpeää tehdäkin :)
VastaaPoistaIhanat,Tosi näyttävät paidat vaikka kuvio yksinkertainen!
VastaaPoistaKiitos Vekarana!
VastaaPoista