27.7.10
Kesäkissa
On ollut niin kuuma, ettei kässäjutut oo oikein maistuneet. Ideoita kyllä olis, mut toteutus jääköön viileempiin aikoihin.
Sen sijaan aloitin
toisenkin blogin
- aiheina kerrostaloasuminen ja taloyhtiön asioiden hoito. Tervemenoa :)
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
‹
›
Etusivu
Näytä internetversio
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti