16.7.10

Aarne Alligaattori


Veljenpoika täytti hiljattain vuoden, joten hän on alligaattorinsa ansainnut. Toivottavasi Aarne ei oo liian pelottava.

5 kommenttia:

  1. Aarne on aikasta ihana! <3

    VastaaPoista
  2. Kiitos Tui, teki kyllä mieli omia Aarne itselleni :)

    VastaaPoista
  3. Vihreä kateudesta täälläkin:)
    Niin Aarnesta kuin työhuoneestakin!
    Upea kokonaisuus:)

    VastaaPoista
  4. Tuikku21:30

    Hei! Huh, löysimpäs tämän blogin! Muistin hämärästi törmänneeni Kelefanttiin, mutta etsin sitä kele-norsu nimellä ensin pitkän tovin. :) Olisiko Kelefantti-kaulakoruja myynnissä?

    VastaaPoista
  5. Hihii, Niinu. Vihreä rulaa!

    Tuikku, just nyt ei ole Kelefantteja myynnissä, mutta miulla on muutama suunnitelma lähitulevaisuuden varalle ;) Lupaan kertoa suunnitelmista erillisessä postauksessa täällä blogin puolella joten stay tuned!

    VastaaPoista