Hei! Huh, löysimpäs tämän blogin! Muistin hämärästi törmänneeni Kelefanttiin, mutta etsin sitä kele-norsu nimellä ensin pitkän tovin. :) Olisiko Kelefantti-kaulakoruja myynnissä?
Tuikku, just nyt ei ole Kelefantteja myynnissä, mutta miulla on muutama suunnitelma lähitulevaisuuden varalle ;) Lupaan kertoa suunnitelmista erillisessä postauksessa täällä blogin puolella joten stay tuned!
Aarne on aikasta ihana! <3
VastaaPoistaKiitos Tui, teki kyllä mieli omia Aarne itselleni :)
VastaaPoistaVihreä kateudesta täälläkin:)
VastaaPoistaNiin Aarnesta kuin työhuoneestakin!
Upea kokonaisuus:)
Hei! Huh, löysimpäs tämän blogin! Muistin hämärästi törmänneeni Kelefanttiin, mutta etsin sitä kele-norsu nimellä ensin pitkän tovin. :) Olisiko Kelefantti-kaulakoruja myynnissä?
VastaaPoistaHihii, Niinu. Vihreä rulaa!
VastaaPoistaTuikku, just nyt ei ole Kelefantteja myynnissä, mutta miulla on muutama suunnitelma lähitulevaisuuden varalle ;) Lupaan kertoa suunnitelmista erillisessä postauksessa täällä blogin puolella joten stay tuned!