27.12.09

Hyvissä kantimissa


Käsityöläinen minussa haluaa antaa jouluna itse tehtyjä lahjoja. Insinööri minussa suosii joululahjoissa jonkinmoista konseptointia, kuten esimerkiksi jouluina 2008, 2007 1 & 2 ja 2006. Konsepti kuulostaa ehdottomasti paremmalta kuin sarjatuotanto.


Tämän joulun konseptilahja oli kullanhohtoisesti kuvioidut kauppakassit. (Oikolukiessani tätä ilman rillejä luin moneen kertaan että kapakkakassi. No, saa näitä kapakassakin pitää.) Kantimet toteutettiin yhteisproduktiona: ukkeli piirsi ja maalasi, minä valkkasin kankaat ja pojin ompelukonetta. Taiteellisilta erimielisyyksiltäkin vältyttiin.


5 kommenttia:

  1. Oih ja voih, on taas niin kympillä hienoja! :)

    VastaaPoista
  2. Tuollainen kelpaisi miulle kyllä kapakkaankin!

    VastaaPoista
  3. Hihii, kiitos Anna!

    ps, kieltämättä kapakkakassissakin olis ideaa... ;)

    VastaaPoista
  4. Ihania. Mäkin haluaisin :) Mä muuten pääsin sille keväiset hatut kurssille ja japanilaiset rasiat myös...

    VastaaPoista
  5. Laura, siun täytyy lahjoa se toinen meillä asuva piirtämään, mie voin kyllä ommella :) Kiva, että pääsit kursseille, hattukurssi kuulostaa versinkin tosi herkulta.

    VastaaPoista