Oikeastaan tulin vain hehkuttamaan, että se, joka keksi tehdä kapean paininjalan vetoketjujen ompeluun, on nero!
Kuva on lavastettu ja salamasta säikähtänyt,mutta oranssipallurainen "Piprut paprut" ja
army-vihree kangas ovat livenä ihkuja yhdessä
Näihin kuviin, näihin tunnelmiin (tai siis kuva on surkee mutta fiilis hyvä ja jouluinen)!
Sitä nimenomaista jalkaa minäkin olen kaipaillut. Harmi, etten osaa säilyttää edes ompelukoneen osia, joten nerokas jalka on hävinnyt ja on täyttä tuskaa ja hammasten kiristystä ommella vetskareita normijalalla.
VastaaPoista