29.3.06
Tadaa
Tarkoituksenani on tehdä tästä mestasta kaikenlaisen nypertelyni galleria - tai kaatopaikka. Yritän koota tänne tilityksiä, kuvia ja ehkäpä ohjeitakin kaikenlaisista hengentuotoksistani. Tai siis heti kun saan jotain sähköiseen muotoon...
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti
‹
Etusivu
Näytä internetversio
Ei kommentteja:
Lähetä kommentti