tag:blogger.com,1999:blog-24958197.post4725890500731774066..comments2023-06-16T15:23:45.320+03:00Comments on Huippuhomma: Asiakassuhdetta ei voi ulkoistaa, ArtekKatrihttp://www.blogger.com/profile/17652262056233345740noreply@blogger.comBlogger6125tag:blogger.com,1999:blog-24958197.post-26406805331254805192013-02-13T20:16:34.225+02:002013-02-13T20:16:34.225+02:00Kaveri osti Vepsäläiseltä Ilmari Tapiovaaran suunn...Kaveri osti Vepsäläiseltä Ilmari Tapiovaaran suunnittelman Pirkka-pöydän tuoleineen ja penkkeineen valkoisena,uutuusvärissä.Toimituksessa meni kuukausi ainakin,en muista tarkalleen.Kun vihdoin saivat pöydän josta puolet oli jo maksettu,huomasivat että yhdessä penkissä on jalassa halkeama,ruuvi oli väännetty liian reunaan ja se oli halkaissut jalan.Pöydän pinnassa oli naarmuja ja tuolit nitkuivat,heiluivat,ei olleet tukevat.Reklamoivat ja odottivat KOLME KUUKAUTTA luvattua uutta pöytää.Ehtivät jo ajatella että kun ei kerran kuulu niin olkoon,pitävät puolella hinnalla vialliset kunnes lopulta tuli ilmoitus että nyt olis kalusteet tulleet.Saivat lopulta kalusteet jotka oli kunnossa mutta ensimmäisten viikkojen käytn jälkeen jo alkoi tuolit ja penkit huojua ja valkoinen maali oli niin herkkä että siitä kolhiutui paloja pois.Ei ehkä ihan hintansa väärti vaikka kaunis onkin..Ja käsittääkseni Artekin tuotantoa siis.Anonymousnoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-24958197.post-11218549908056794482013-01-11T18:14:45.626+02:002013-01-11T18:14:45.626+02:00Kiitti Hapo! En ole itse enää/tällä hetkellä suora...Kiitti Hapo! En ole itse enää/tällä hetkellä suorassa asiakaspalveluvastuussa, mutta siltä varalta, että joskus vielä olisin, niin tämä oli kyllä ihan opettavainen case itsellekin.Katrihttps://www.blogger.com/profile/17652262056233345740noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-24958197.post-60916389052008208772013-01-11T09:04:51.155+02:002013-01-11T09:04:51.155+02:00Moikka Katri. Jos kaikki jaksaisivat toimia kuten ...Moikka Katri. Jos kaikki jaksaisivat toimia kuten sinä tässä tapauksessa, moni yritys kehittyisi parempaan suuntaan. Sääli että näiden hoito ei monellakaan alalla ole selkäytimessä.<br /><br />Pistin jakoonkin.Haponoreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-24958197.post-35559668360589941032013-01-10T20:47:30.213+02:002013-01-10T20:47:30.213+02:00Laura, aivan. Tämän saman "ei me hoideta rekl...Laura, aivan. Tämän saman "ei me hoideta reklamaatioita kun me olemme vain jälleenmyyjiä" -tarinan kuulin LUMIn laukkuliikkeessä. Silloin en tosin itse ostanut mitään, seurasin vaan vierestä.<br /><br />Haltiakummi, kiitos tsempistä! Onneksi rahat on nyt takaisin tilillä. Täytyy todeta, että Ikea ei ole koskaan pettänyt minua. Ei mulla koskaan mitään hirveän korkeita odotuksia Ikeaa kohtaan ole ollutkaan, mutta eivätpä ole koskaan odotuksiani alittaneetkaan. Vanhalla Ikean pikkupöydällä mennään siis edelleen :)Katrihttps://www.blogger.com/profile/17652262056233345740noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-24958197.post-35098487323123099652013-01-10T19:19:12.556+02:002013-01-10T19:19:12.556+02:00Ohho. Olipas hyvä, asiallinen, perusteellinen ja v...Ohho. Olipas hyvä, asiallinen, perusteellinen ja valaiseva kirjoitus. Minunkin täytyy myötää, että "Artek" edustaa mielikuvissani laatua, selkeitä tuotteita, rahaa ja sitä kaikkea mitä rahalla saa. Nuo molemmat teille asti päätyneet pöydät olivat laadusta kaukana, ja voin vain päätellä sen rahan mitä kaikkea jouduitte tähän käyttämään, ja sillä rahalla pitää saada parempaa palvelua, mitä te myyjältä saitte. Ymmärrän pettymyksesi tähän tuotteeseen ja palveluun, minäkin olen pettynyt puolestanne - ei se voi noin mennä! :/ <br /><br />Toivottavasti kotiinne löytyy uusi, kaunis, kepeä, tyylikäs ja suuri pöytä, minkä ympärille taas kerääntyy paljon hyviä ihmisiä :)Haltiakummihttps://www.blogger.com/profile/10299053525312751993noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-24958197.post-87500094420780093292013-01-09T20:43:58.111+02:002013-01-09T20:43:58.111+02:00tuo jälleenmyyjien asenne on tosiaan omituinen. ih...tuo jälleenmyyjien asenne on tosiaan omituinen. ihan kuin asiakkaan asia tosiaan olisi ymmärtää heidän ongelmiaan heidän takanaan olevassa ketjussa. siksihän asiakas maksaa liikkeelle isomman hinnan kuin liike jollekin muulle tuotteesta, että liike hoitaa ne myötä ja vastamäet, kuten totesit. harva liike vaan tuntuu tätä ymmärtävän. stockmann on tähän mennessä ainut sellainen liike, jossa itse olen asioinut. soisi niin olevan muuallakin. miksei muuten asiakas voisi skipata koko myymälä porrasta?laurahttp://www.lahiltun.blogspot.finoreply@blogger.com