Huomenna, uuden vuoden kunniaksi ilmoille tärähtää Huippuhomman lähes kahdeksanvuotisen blogihistorian suurin pamaus. Sitä ennen kuitenkin vielä kahvakuulataan, kilistellään skumppaa, pelataan Scrabbleä ja väistellään raketteja. Riemuisaa uuden vuoden juhlintaa!
Vitsi mikä teaseri. Huomenna sormi refreshillä aamusta alkaen.
VastaaPoistaToi kahvakuula-postaus ei ollut vielä se juttu. Illemmalla, illemmalla sitten (täytyy käydä juhlimassa yhdet synttärit tässä välissä) :)
VastaaPoista