On hienoja ja vähän söpöjäkin, vaikka onkin tosi cooleja ja hurjia Batman hahmoja ;)Seuraavaks niitä pullistelukuvia? ;)
Kiitos! Niin ovat lahjan saajatkin aika söpöjä vaikka ovatkin hurjia ja kovia jätkiä :DPullistelukuvia vasta marraskuussa ;)
On hienoja ja vähän söpöjäkin, vaikka onkin tosi cooleja ja hurjia Batman hahmoja ;)
VastaaPoistaSeuraavaks niitä pullistelukuvia? ;)
Kiitos! Niin ovat lahjan saajatkin aika söpöjä vaikka ovatkin hurjia ja kovia jätkiä :D
VastaaPoistaPullistelukuvia vasta marraskuussa ;)