21.10.13

Valge Nahkhiirmees


Ei kahta ilman kolmatta. Albiino-Batman. Vai onko nämä ehkä sittenkin Monni, Pilli ja Pulla?


Nyt riittää lepakkomiehet ja pukin kontin sisällön vilauttelu, ja joululahjaradiohiljaisuus alkakoon!


2 kommenttia:

  1. On hienoja ja vähän söpöjäkin, vaikka onkin tosi cooleja ja hurjia Batman hahmoja ;)

    Seuraavaks niitä pullistelukuvia? ;)

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Niin ovat lahjan saajatkin aika söpöjä vaikka ovatkin hurjia ja kovia jätkiä :D

    Pullistelukuvia vasta marraskuussa ;)

    VastaaPoista