Ja kuten näette, hattu on aivan tyhjä:

Mutta sitten kun sanon simsalabim - niin hatusta nouseekin pupu!

Tein siis kummitytölleni synttärilahjaksi taikurin hatun. Hattu on tehty mustasta denimistä ja kovikehuovasta. Hatun vuori on matalampi kuin itse hattuosa, ja vuorin pohjalla on salainen "sepalus" taikka naamioitu aukko, joka kätkee taaksensa melkoisen salalokeron. Sieltä on hyvä taikoa kaniineja, nenäliinoja, pelikortteja ja vaikka mitä.

Ihana :). Onnekas kummityttö.
VastaaPoistaKiitos Lotta! Kummityttö oli saanut joulupukilta taikalaatikon, joten taikatemput ovat nyt kuuminta hottia.
VastaaPoistaHattu on osoittautunut todelliseksi taikurinhatuksi, sieltä voi taikoa mitä tahansa..ja se tekee mitä tahansa...
VastaaPoistaMahtavaa! En sitten ota vastuuta mistään hatun tekemisistä :)
VastaaPoistaTää on tosi hauska! Varmasti ihan mielettömän mieluinen saajalle. <3
VastaaPoistaKiitos Johanna, toivottavasti innostus kestää :)
VastaaPoistaIhan maagista Katri!
VastaaPoistaKyl teitsi vetää hatusta. NERO&kas olet!
Patentoi tuo.
HOPHOP! Kohta jokunen oikkee taikurmies ton vies! :)