25.12.11

Tiikeriankka ja sammakko

Joistain jouluperinteistä on vain pidettävä kiinni - nimittäin viimetinkaisesta lahjojen nysväämisestä. Sain kuin sainkin aatonaaton puolella nämä Panama-lapaset valmiiksi, vaikka tiukoille meni.


2 kommenttia:

  1. Voe mahoton kun on somat!

    VastaaPoista
  2. Kiitos Maaru! Kyllä niistä ihan herttaiset tuli :)

    VastaaPoista