25.12.11
Tiikeriankka ja sammakko
Joistain jouluperinteistä on vain pidettävä kiinni - nimittäin viimetinkaisesta lahjojen nysväämisestä. Sain kuin sainkin aatonaaton puolella nämä Panama-lapaset valmiiksi, vaikka tiukoille meni.
2 kommenttia:
Marja Kyy
22:30
Voe mahoton kun on somat!
Vastaa
Poista
Vastaukset
Vastaa
Katri
22:48
Kiitos Maaru! Kyllä niistä ihan herttaiset tuli :)
Vastaa
Poista
Vastaukset
Vastaa
Lisää kommentti
Lataa lisää...
‹
›
Etusivu
Näytä internetversio
Voe mahoton kun on somat!
VastaaPoistaKiitos Maaru! Kyllä niistä ihan herttaiset tuli :)
VastaaPoista