13.12.11

Nut Island's Peace

No nyt minun oli jotenkin pakko perustaa tämmönen rojekti. Saapi nähä kauanko jaksan innostua. Mutta senhän näkee kokeilemalla.

2 kommenttia:

  1. Skool rorektilles leidi. Kävin lukimassa ja jatka immeinen jatka rustaamista!

    Liputan!

    VastaaPoista
  2. Kiitti Niina tsempistä!

    VastaaPoista