Tämä toinen kori meni jo ensimmäistä sujuvammin, vaan silti jäi vieläkin opittavaa: Peruslakanakangas on parasta tähän tarkoitukseen. Tein tällä kertaa ylimmästä pannasta kaksinkertaisen - siitä tuli jo parempi mutta vielä täytyyy harjoittaa tuotekehtitystä.
Ja kuulkaas, näin Formverkissa myynnissä valkoisia pärekoreja! Eli kyllä nää korit on niin tissainin eturintamassa, että ei paremmasta väliä.
Nih!
VastaaPoistaNih nih :)
VastaaPoista