19.3.11

Riipustuksia

Suomen Partiolaisten tämän vuoden teema on "suuntaa retkelle, suuntaa kisaan". Lupasin piirtää muutamia kuvia yhteen partiolehteen teemaan liittyen. Tällaisia tuli.

          

Edit 20.3. - Korjailin kirjoitusvirheitä. Miten voi kolmeen lauseeseen mahtua 3 virhettä...

4 kommenttia:

  1. Nää on aina niin mahtavia!

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Tajusin, että en oo piirtänytkään tollasia ukkeleita sitten Ruutisten ja Hermannin.

    VastaaPoista