Suomen Partiolaisten tämän vuoden teema on "suuntaa retkelle, suuntaa kisaan". Lupasin piirtää muutamia kuvia yhteen partiolehteen teemaan liittyen. Tällaisia tuli.
Edit 20.3. - Korjailin kirjoitusvirheitä. Miten voi kolmeen lauseeseen mahtua 3 virhettä...
Nää on aina niin mahtavia!
VastaaPoistaKiitos! Tajusin, että en oo piirtänytkään tollasia ukkeleita sitten Ruutisten ja Hermannin.
VastaaPoistaHienoja! :)
VastaaPoistaKiitti :)
VastaaPoista