Vihdoinkin työhuoneemme alkaa olla edes jonkinmoisessa kuosissa. Viimeisin saavutukseni työhuoneessa on verhot, jotka sain lopultakin ommeltua viime syksyn Design Marketista ostetusta Vallilan Katariina Suuri -kankaasta. Verhojen ompelu ei ehkä ole teknisesti kovinkaan huikea saavutus, mutta voin kertoa, että en juurikaan nauti siitä hommasta. Jotenkin verhoissa reunat nousevat aina korkeammalle ja keskikohta laahaa alempana. Ärsytys.
Pari muuta kaukaisemman lähihistorian etappia liittyvät lähinnä Ikean huonekalujen kokoamiseen: seinän mittainen valkoinen kaapisto ja kaksi mustaa, lasista työpöytää. Nyt meillä on siis kaappi, joka kätkee oviensa taakse muun muassa lähes kaiken askartelusälän, ja pöytä sekä tietokonehommeleille että askarteluhommeleille. Unelma!
IHANA! Mäkin haluun tuollaisen työhuoneen! Ja tollaset kaapit!
VastaaPoistaKiitos! Kaapit on Ikean Beståta korkeakiiltoisilla ovilla ja pomppusalvoilla. Ja oon iloisesti yllättynyt tuohon Bestån laatuun, vaikka kokoaminen olikin yhtä itkua ja hammasten kiristystä.
VastaaPoistaTosi kauniit värit! Ja minäkin inhoan verhojen ompelua. Ja vaikka kuinka onnistuis ompelemaan ne verhot suoraan, niin ei se auta, kun ikkunaseinä on kaikkea muuta kuin suora...
VastaaPoistaEikö ookin keljua verhojen surauttelu? Mietin just niitä tyyppejä, joilla on ompelukone, mut jotka käyttää sitä vain verhojen ompeluun ja housunlahkeiden lyhentämiseen - ei ihme, ettei noi työt motivoi kokeilemaan mitään muita ompeluksia.
VastaaPoistaWau miten raikas työhuone! Tuli tehokas olo ihan vain katsellessa. :)
VastaaPoistaNähtäväksi jää, kuinka tehokas sitä tulee olemaan :)
VastaaPoistaIhana työhuone! Noi värit. <3
VastaaPoistaKiitos Tui! Näillä helteillä tuntuu, että huone viilentää raikkailla väreillään.
VastaaPoistaKirjoittaja on poistanut tämän kommentin.
VastaaPoistaHeippa Annukka, valitettavasti verhot eivät ole kaupan :( Tykkään niistä edelleen.
VastaaPoista