14.4.10

Smirnoff


Kun edellinen tyynyprojekti paisui hiukan turhan isoksi, piti keksiä jotain muuta. Selailin Akateemisessa Make your own misfits -kirjaa, ja nyt meidän sohvan nurkassa nököttää Smirnoff-kettu. Noi misfitsitkin on vissiin tarkoitettu sellaisiksi pieniksi ja söpöiksi otuksiksi, kute amigurumit, mutta tää meidän Smirre on aika reilunkokoinen - mutta tällä kertaa ihan harkitusti, sillä otukset pitäis toimia tyynynäkin.

Ketun kroppa on tehty pesussa levahtaneesta t-paidasta, pää jämäkankaista ja silmät vanhoista napeista. Kroppa ja pää on siis leikattu "vapaalla kädellä" kaksinkertaisesta kankaasta. Tää oli niin hauskaa kaksiulotteisuuden ja kolmiulotteisuuden leikkiä, että Smirre saa taatusti seuraa.

6 kommenttia:

  1. Voi kuinka suloinen hän on! :)

    VastaaPoista
  2. Rento ja veikeä. Siinä vain muina miehinä.. tai siis kettuina.

    VastaaPoista
  3. Ettei vaan olis Se Kettu, joka kävi flamingotarhassa... hyvin naamioitunut! :)

    VastaaPoista
  4. Kiitokset kommenteista - kyllä, hän on hauska, rento ja veikeä:) Vähän myös ilkikurisen näköinen, mutta en ole löytänyt vaaleanpunaisia sulkia suupielistä.

    VastaaPoista
  5. Offtopic - hukkasin osoitteesi, johon minun piti tuoda vanha nahkatakkini. Sähköpostisikin meni jo bittien taivaaseen eli voisitko lähettää sen uudelleen?

    VastaaPoista
  6. Jyrki, nahkatakin uusi kotiosoite on kansanedustuslaitoksen sähköpostissasi :)

    VastaaPoista