
Kevät on täällä, ihan selkeesti! Nimittäin virtaa alkaa taas riittää ja mieli tekee kirkkaita värejä. Ostin Wanhan sataman kässämessuilta ihania purkkaväri-jadeja, ja pyöräytin niistä saman tien helmet.

Riuduin viime viikonlopun noroviruksen kourissa ja toipuminen on kestänyt koko viikon. Niinpä olin päättänyt ostaa messuilta repullisen Noroa kostoksi maailmalle. Ja värikin - purkka-sellainen - olis ollut selvillä, mutta peehtana sentään, kellään ei ollut just tuota sävyä myynnissä. Joten nyt sitten odotellaan, että Kusti polkis.
Ihana tuosta hubbabubba - pääsiäiskarkki korusta tuli! Ja siullakin on selkeesti siihen sitten lankamätsikin valittu :)
VastaaPoistaKiitoksia, Kattohaikara! Ja vitsit, nyt täytyy kyllä rientää kauppaan hommaamaan pussillinen Pupujussin Kevätrakeita!
VastaaPoistaAivan syötävän hyvännäköinen koru -kevättä ilmassa, indeed :)
VastaaPoistaKiitos Niina! Kevättä, indeed. Tänäänkin olis aurinkolasit tarvinnut.
VastaaPoista