20.12.09

Isaac


Hihii! Näitä retroja painatuksia on niin kiva tehdä! Viinipullopussi on rehellisesti sanottuna aikamoinen turhake, mutta minkäs teet: kolme euron glögipullo tai kahdeksan euron viinipullo muuttuu luksuslahjaksi, kun sen sujauttaa tällaiseen pussiin.

5 kommenttia:

  1. heh, tämä on kyllä hauska :D oiva pikkulahja.

    VastaaPoista
  2. kjeh kjeh, aivan ihana!

    VastaaPoista
  3. anna & Niina, kiitoksia! Jostain syystä Lemmen Laivan tunnari on soinut päässä viimepäivinä...

    VastaaPoista
  4. Hih,oikeassa olet!

    VastaaPoista
  5. Just det, Niinu :D

    VastaaPoista