14.2.09

Hyvää ystävänpäivää!

Tänä vuonna päädyin tekemään vain yhden kortin ja jaan sitä näin sähköisesti. Siispä: Hyvää ystävänpäivää!


(Voi vitsit että meidän lattia on ruma...)

2 kommenttia:

  1. voi vitsit miten söpö kortti :)

    VastaaPoista
  2. Kiitos! Minustakin tuosta tuli söpö, selkeästi ystävänpäiväkortti, kuitenkin ilman iänikuisia sydämiä.

    VastaaPoista