Niin vaan kävi, että nää lopetti seukkaamisen ja meni naikkariin, kylläkin jo kuukausi sitten, mutta kuitenkin.
Hääkarkkeja ei ollut, joten niitä ei tarvinnut askarrella, mutta täysin nypertelyittä ei näistäkään kemuista selvitty. Kaikki kekkeröitsijät saivat sorminuken, jonka avulla pystyi aloittamaan keskustelun pöytäseuralaisten kanssa, jos ei muuten uskaltanut rikkoa jäätä.
Sorminuket syntyivät ehkä hiukan yllättäenkin aika helposti (tosin en tehnyt niitä yksin), suuremmat tuskat oli mekon kanssa. Mutta sekin valmistui, tosin vähän viimetingassa - viimeiset langanpätkät sain pääteltyä edellisenä iltana 21.45.
Jälkeenpäin surautin kaasolle ja bestmanille Hinku & Vinku -pussukat, joihin kätkeytyi vielä suursyömäröintiin liittyvät kiitokset.
Juhliminen kivojen ihmisten kanssa on kivaa, sitä pitäisi tehdä useammin. Juhlat, joissa on skumppaa, saippuakuplia ja sorminukkeja, ovat myös kivoja, niitäkin voisi harrastaa useammin. Mutta naikkariin menoa en ajatellut ottaa tavaksi.



Isot onnittelut naikkaroinnin johdosta! :D Nuo sorminuket on ihan sairaan makeet ja pukusi tosi tyylikäs!
VastaaPoistaOnnea!! Puku on kaunis ja possupussit saa hymyn huulille...hauska idea :-)
VastaaPoistaOnnea ja Iloa!
VastaaPoistaja onhan se varmaan viihdyttävämpää kummipojan konfirmaatiossa tavoittaa puvun povitaskusta sinne edelliskesänä unohtunut sorminukke kuin "kultainen" koristeleikelty "rakkaus on ihanaa" -henkinen runo.
kauniita juttuja!
Paljon onnea vaan! Mainio idea nuo sorminuket. Mekkosi on tosi kaunis.
VastaaPoistaYhdyn edellisiin, ihan parhaan näkösiä noi sorminuket, ja varsinkin noin valtaisassa läjässä =). Onnea vaan kovasti.
VastaaPoistaOnnea naikkaroinnin johdosta sinne! Siis ihan huippuhomma, kun teillä oli tollasta pientä kivaa, yleisestä konseptista eroten. Varsinkin noi sorminuket oli mahtava idea ja hinku ja vinku puree aina meikäläiseen! Onnea aviopolulle ja syksyn jatkoa!
VastaaPoistaKiitos, kiitos :)
VastaaPoistaVoin lämpimästi suositella sorminukkeja pöytäjuhliin! Esimerkiksi kaverien ottamat valokuvat juhlista oli superhauskoja ja miehet näyttivät entistäkin tyylikkäämmiltä puvuissaan, kun taskuliina oli vaihdettu sorminukkeen.
Paljon onnea!
VastaaPoistaOnnea hirmusti, Katri ja mies!!!
VastaaPoistaPakko sanoa, kuten muutkin eli nuo sorminuket ovat vallan mahdottoman hienoja!
Ja puku on upea!
Onnea. Vähänkö suloisia sorminukkeja. Mieletön armeija.
VastaaPoistaonnea!
VastaaPoistanuo sormuket on tosi kiva idea!
Jee, sorminukkeja!!!
VastaaPoistaOi onnea uudelle vaimolle! Kaunis omatekemä pukukin ja kaikkee.
Hei!
VastaaPoistaIhana ja veikeä blogi sulla!
Kaikkea kivaa löysin täältä!