Pakko ja/tai pakkanen ovat kyllä melko tehokkaita motivaattoreita. Pitkään lojuneet lapaset valmistuivat vihdoin eilisiltana. Vähän menee pehmoilun puolelle mutta minkäs teet.
Ne on kivat!! ;) Itse tein ensimmäiset lapaset, tosin vähän oikaisin ohjeesta :p Kuinka monta silmukkaa sinulla oli yhdellä puikolla noissa,-ilmeisesti ovat aikuisten lapaset?
Ne on kivat!! ;)
VastaaPoistaItse tein ensimmäiset lapaset, tosin vähän oikaisin ohjeesta :p
Kuinka monta silmukkaa sinulla oli yhdellä puikolla noissa,-ilmeisesti ovat aikuisten lapaset?
Ihanat! -Tuula
VastaaPoistasöpöt:D
VastaaPoistaIhanat tumput!
VastaaPoista