6.2.07

Lapasia

Pakko ja/tai pakkanen ovat kyllä melko tehokkaita motivaattoreita. Pitkään lojuneet lapaset valmistuivat vihdoin eilisiltana. Vähän menee pehmoilun puolelle mutta minkäs teet.

Nipuli

Syrän


4 kommenttia:

  1. Anonyymi00:27

    Ne on kivat!! ;)
    Itse tein ensimmäiset lapaset, tosin vähän oikaisin ohjeesta :p
    Kuinka monta silmukkaa sinulla oli yhdellä puikolla noissa,-ilmeisesti ovat aikuisten lapaset?

    VastaaPoista
  2. Anonyymi11:58

    Ihanat! -Tuula

    VastaaPoista
  3. Anonyymi15:24

    Ihanat tumput!

    VastaaPoista